Розроблений у Харкові БТР випробували бездоріжжям та водою

ДП «Харківське конструкторське бюро з машинобудування ім. Морозова» завершило повний цикл заводських випробувань БТР-4МВ1

Як повідомили  у прес-службі «Укроборонпрому», за час випробувань фахівці підприємства на новій бойовій машині здолали сотні кілометрів по бездоріжжю та дорогам, успішно провели тести з форсування водних перешкоди уплав та вбрід.

Крім того, була успішно проведена серія вогньових випробувань із знищення умовних цілей зі штатного озброєння за різних погодних умов.

В «Укроборонпромі» зазначили, що головною особливістю БТР-4МВ1 стало використання модульного підходу в побудові бронезахисту машини та рознесення шарів броні.

Нова фронтальна частина машини, сконструйована у відповідності до останніх тенденцій броньованих машин НАТО, отримала ефективний нахил та посилений захист, завдяки якому досягається значно більша вірогідність рикошетів ворожих снарядів.

«Фахівцями «ХКБМ ім. Морозова» було досягнуто принципово нового рівня захисту БТР-4МВ1, який значно перевищує будь- який зразок БТР чи БМП, який зараз знаходиться на озброєнні українських захисників. Окрім того, завдяки модульному підходу у бронюванні і наявності багатоцільових відсіків, які дозоляють встановлювати додаткові паливні баки, поплавки або додаткову броню, існує можливість за мінімальний час переоснастити БТР-4МВ1″, — сказано в повідомленні.

БТР-4МВ1 також оснащений додатковою цифровою системою огляду на 360 градусів, для чого по периметру бойової машини розташовані камери огляду, які працюють як вдень, так і вночі.

«Оснащення бойового модулю «БМ-7 «Парус» залишилось без змін: 30-мм автоматична гармата, 30-мм автоматичний гранатомет, 7,62- мм кулемет, а також високоточний протитанковий комплекс «Бар‘єр», — зазначили в «Укроборонпромі». — Бойова машина отримала новий оптико-електроний приціл з потужним тепловізором, який поєднаний з високоточною цифровою системою ведення вогню».

Новий приціл був створений ДП «Ізюмським приладобудівним заводом». Його головною особливістю став новий високочутливий тепловізор, який здатний виявляти цілі на відстані біля 5 км. Також встановлений новий лазерний далекомір українського виробництва.

«Технологічні рішення дозволили збільшити вагу БТР-4МВ1 лише до 24-25 т, що на 2-3 т більше за звичайну версію БТР-4. Всі ходові властивості, які забезпечує колісна формула 8х8 у поєднанні із німецьким двигуном від Deutz та американською трансмісією Alisson, залишились без змін: максимальна швидкість – 110 км/год. Окрім того, БТР-4МВ1 зберіг можливість форсування водних перешкод уплав, зі швидкістю до 10 км/год», — додали в державному концерні.

Зараз фахівці ХКБ ім. Морозова очікують відповідного рішення з боку силових відомств для того, що БТР-4МВ1 був безпосередньо випробуваний українськими військовими.

Добавить комментарий

X

Pin It on Pinterest

X